maanantai 12. toukokuuta 2014

Rest of the week

Perjantaina autoin töissä tekemään tilausta ja siivoilin päivävuorossa. Illalla olin myös alhaalla tekemässä tilausta toisen kokin kanssa. Päivä meni nopeasti! 
Lauantaina esivalmistelin ja autoin tekemään tilausta päivällä. Välitauolla menin kämppiksen kanssa ostoskeskukseen ja syömään herkkusalaatit Frescosta:) ja eikun töihin 20:30. Olin ylhäällä tekemässä annoksia. Asiakkaita oli todella paljon! Tilauksia vain sateli toisensa perään. Oli kiva ilta ja sitten töitten jälkeen vähän rentoutumaan ;) Sunnuntaina söin aamupalan ja siivoilin huonetta. Yhden aikoihin lähettiin kämppikseni kanssa katsomaan vuoria. Ei kuitenkaan löydetty oikeata junaa mikä olis vieny meijät sinne vaan mentiin väärään junaan mutta lopulta päästiin takasin keskustaan :D Sitten lähettiin Algortaan syömään vietnamilaiseen ravintolaan ja kävelemään rannalle. Oli ihana päivä, aurinko paistoi välillä ja oli ihan suht. lämmintä :) tänään maanantaina mulla on vielä vapaa päivä töistä, olen pyörinyt kaupungilla ja nyt olen kirjastossa. Mulla ei oo mitään ihmeenpiä suunnitelmia tälle päivälle , katotaan minne jalat vie mua :D 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti