sunnuntai 27. huhtikuuta 2014

Loppuviikko

Torstaina meninkin töihin 18:00, mutta se ei haitannut koska koko aamupäivä oli vapaata :) Olin alhaalla ekaa kertaa YKSIN tekemässä annoksia ja tilauksia tuli paljon! 
Ilta kuitenkin menk hyvin ja sain kaikki tilaukset tehtyä nopeasti mutta huolellisesti! Perjantaina ja lauantaina mulla oli taas tuplavuorot 10-16+20-24:30 . Kumpanakin päivänä olin yksin alhaalla tekemässä annoksia. Annokset menivät hyvin ja päivät menivät tosi nopeasti. 
Löydettiin ihana rasvakauppa! Ahh.

Nää kuvat on mun työmatkalta :) 

Tänään sunnuntaina oon ollu aika ahkera. Eka menin lenkille aamulla, sitten tein lihaskuntoa, tein aamupalan ja aloin siivoamaan omaa huonetta ja keittiötä. Pakkohan se on vähän siistiä paikkoja, koska alkuviikosta Suomesta tulee vieraita käymään :) Päivä on ollut vähän vaihteleva, aurinko paistaa välillä ja joskus tuulee ja on pilvistä. Tän päivän tavotteena on käydä bussilla lentokentällä katsomassa reitti jo valmiiksi. Huomenna on tarkotus mennä Barakaldoon isoihin outlet-myymälöihin. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti